niedziela, 15 grudnia 2019

2019 ♥

I znowu tutaj jesteśmy! Kto by pomyślał, że do końca 2019 roku pozostało 16 dni! Ja jestem w szoku, nawet nie wiem, gdzie ten rok przeleciał. Pozostało 9 dni do Świąt, 16 do Sylwestra... Wow.

2019 był rokiem, który zapamiętam na długo. Wiele w moim życiu uległo zmianie, wiele przeżyłam, wiele wywalczyłam, jestem inną osobą, niż Klaudia sprzed roku i jestem z tego cholernie dumna!

Podjęłam wiele ważnych decyzji związanych z moim rozwojem - zarówno emocjonalnym, jak i fizycznym. Rozpoczęłam swoją pierwszą pracę, wygrałam wiele walk z samą sobą, podjęłam decyzję o porzuceniu rzeczy, które mi nie służyły, łącznie ze studiami, dietą, ludźmi - jestem o wiele lżejsza - nie tylko w kilogramach, ale i w zbędnym bagażu emocjonalnym.

Zmieniłam swoją dietę - po rocznej diecie wegetariańskiej, przeszłam na dietę wegańską - i, jak na ten moment, jest to jedna z lepszych decyzji w moim życiu. Życie jest być może ciut cięższe, ale trzeba w życiu podejmować wyzwania - a ja to właśnie robię.

Zmieniłam swoje nastawienie do życia - nie gonię już za niczym. Wiem, że to, co ma być w moim życiu, przy pomocy manifestacji i modlitwy znajdzie swoją drogę do mnie. Wiem też, że czas jest wymysłem człowieka i tak naprawdę nie znaczy zupełnie nic - robię wszystko w swoim tempie, bez pośpiechu, powoli, do przodu!

Zmieniłam swoje nastawienie do życia - wierze w to, w co wierzę, nie pozwalam sobie dmuchać w kaszę i bronię swoich przekonań gdzie tylko się da. Nie przepraszam za coś, za co wcale nie czuje się winna, nie udaję pod innych ludzi - jestem w 100% sobą i za to siebie w końcu pokochałam. I doskonale wiem, że jest to rzecz, którą całe życie trzeba kształcić, doszkalać, bo cały czas się zmienia - i jestem gotowa podjąć to wyzwanie!

Moje życie zmieniło się w tym roku nie do poznania. I jestem cholernie wdzięczna za każdą rzecz, która się wydarzyła - każda z nich mnie czegoś nauczyła i przyprowadziła tu, gdzie jestem teraz - i nie zmieniłabym tego za żadne skarby świata.

Jestem szczęśliwa. W końcu mogę to powiedzieć i nie oszukiwać nikogo dookoła. W końcu jestem w 100% szczęśliwa, w 100% sobą. Dziękuję Wam za ten rok. Do usłyszenia! ♥


klaudia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz