poniedziałek, 8 kwietnia 2019

kilka ważnych informacji

Cześć! W końcu chyba znalazłam odpowiedni czas na publikowanie postów: posty będą pojawiać się w niedzielę! Nie jestem w stanie powiedzieć konkretnie o której godzinie, ale będzie to zapewne gdzieś pod wieczór, więc zapraszam w każdy niedzielny wieczór na nowego posta na moim blogu :)

Zapraszam również do obserwowania profilu bloga na Facebook! Założyłam go wczoraj, więc jest świeży, postaram się tam wrzucać jakieś ciekawostki, zdjęcia, co mi się podoba, aby utrzymywać Was w miarę możliwości „na czasie” z moim życiem. Link o [TUTAJ!].

Poza tym, standardowo zapraszam Was na moje inne social media:

Instagram: @tbkrnk
Twitter: @tbkrnk
Snapchat: @ksiezniczkac


Już chyba kiedyś tutaj o tym pisałam, ale ponawiam: jeżeli ktokolwiek z Was miałby jakieś problemy, chciałby z kimś pogadać, moje wiadomości, maile, są zawsze dla Was otwarte, zawsze jestem chętna do pomocy. Śmiało, nie gryzę, a chcę pomóc najlepiej jak potrafię.

I to by było na tyle! Zapraszam w niedzielę wieczór na kolejnego posta :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz